Heuréka.cz – Jak ji využít pro svůj e-shop
Heuréka.cz je dnes již lídrem mezi srovnávači zboží. Podle posledních měření ji navštěvuje o 50% větší publikum než Zboží.cz. Heuréka není vhodná pro každý e-shop, zejména pokud má tuctové zboží a nastaví si vysoké marže, ale pokud prodáváte např. se Svižně.cz, tak se Heuréka vyplatí vždy. Jako první krok je potřeba se zaregistrovat a ukázat […]
Celý článekHeuréka – shrnutí za rok 2013
Heuréka.cz je pro nás jako pro e-shopaře jeden z nejzajímavějších kanálů propagace, takže se vyplatí sledovat novinky a trendy. V novém roce nám zaslali přehled za rok 2013 a určitě by byla škoda se o něj nepodělit, protože to jsou zajímavá čísla. Kurzívou je psána oficiální zpráva Heuréky a normálním fontem naše poznámky. Z pohledu […]
Celý článekPropagace e-shopu na Heuréka.cz
Propagace e-shopu na Heuréka.cz Pokud spouštíte nový e-shop a nechcete čekat na návštěvnost z přirozeného vyhledávání, tak je nejrychlejší cestou registrace v některém z PPC systémů: sKlik AdWords Heuréka.cz Zboží.cz Poslední dva jsou zbožové srovnávače a Heuréka.cz je v dnešní době již ten nejnavštěvovanější, počet návštěvníků se blíží 1 milionu denně a tak nabízí největší […]
Celý článek