Zboží.cz – Ruční párovací nástroj pro e-shopy
Ze Zboží.cz jsme dnes obdrželi informaci o novince, možnosti ručního párování produktů. Oficiální info zde: na Zboží.cz jsme pro vás, registrované klienty, připravili novinku. Ruční párovací nástroj, který ulehčí spárování jednotlivých nabídek od e-shopů do produktů již existujících na Zboží.cz. Proč ruční párovací nástroj? K automatickému spárování nabídek do produktů Zboží.cz nemusí dojít pokaždé, a […]
Celý článekJak na kvalitní Vánoční mailové kampaně
Máte rádi spam? My také ne, ale občas přijde zajímavý a tento se nám tematicky pěkně hodí na Svižně.cz, tak proč jej nepublikovat. Přišel z RiverMail.cz, což bude služba asi jako SmartEmailing.cz, jen nám absolutně neznámá. Publikujeme v plném znění a jako odměnu jim věnujeme odkaz.
Celý článek14 pravidel pro dokonalou vstupní stránku k AdWords
Dostalo se nám do rukou další číslo s tipy na PPC, konkrétně AdWords a to přímo pro e-shopy od http://www.marketingppc.cz/. Nepodceňujte stránku, na které návštěvník po kliknutí na vaši AdWords reklamu skončí. Je minimálně stejně důležitá, jako nastavení AdWords kampaně. K čemu je dobré posílat na web stovky návštěvníků a platit za to, když nikdo […]
Celý článekJak se starat o svoji AdWords kampaň
PPC kampaně mohou být zlatým dolem, ale stejně tak na nich lze prodělat jmění. Častou chybou začínajících PPCčkářů je to, že kampaň vytvoří, nastaví a tím to končí. Nikomu, ani těm nejpovolanějším, se ale nepodaří mistrovské dílo hned napoprvé. Je třeba se o kampaň starat, vylepšovat ji a zdokonalovat. Jedině tak dojdete postupně k perfektně […]
Celý článekHeuréka.cz – Jak ji využít pro svůj e-shop
Heuréka.cz je dnes již lídrem mezi srovnávači zboží. Podle posledních měření ji navštěvuje o 50% větší publikum než Zboží.cz. Heuréka není vhodná pro každý e-shop, zejména pokud má tuctové zboží a nastaví si vysoké marže, ale pokud prodáváte např. se Svižně.cz, tak se Heuréka vyplatí vždy. Jako první krok je potřeba se zaregistrovat a ukázat […]
Celý článekHeuréka – shrnutí za rok 2013
Heuréka.cz je pro nás jako pro e-shopaře jeden z nejzajímavějších kanálů propagace, takže se vyplatí sledovat novinky a trendy. V novém roce nám zaslali přehled za rok 2013 a určitě by byla škoda se o něj nepodělit, protože to jsou zajímavá čísla. Kurzívou je psána oficiální zpráva Heuréky a normálním fontem naše poznámky. Z pohledu […]
Celý článekPropagace e-shopu na Heuréka.cz
Propagace e-shopu na Heuréka.cz Pokud spouštíte nový e-shop a nechcete čekat na návštěvnost z přirozeného vyhledávání, tak je nejrychlejší cestou registrace v některém z PPC systémů: sKlik AdWords Heuréka.cz Zboží.cz Poslední dva jsou zbožové srovnávače a Heuréka.cz je v dnešní době již ten nejnavštěvovanější, počet návštěvníků se blíží 1 milionu denně a tak nabízí největší […]
Celý článekClaim, slogan, motto … budujeme know-how
Orion Aero … „Miluju bublinky!“ Fidorka … „Když musíš, tak musíš“ Kofola … „Když ji miluješ, není co řešit“ Fernet Stock … „I muži mají své dny“ Vsadím se, že tyto slogany neslyšíte poprvé. Dokonce si myslím, že při troše popřemýšlení byste si tyto claimy dokázaly se zmiňovanými produkty spojit. Jak zařídit, aby i váš […]
Celý článekPropagace – to není legrace
Tento portál nabízí luxusní formu výdělku. Nemusíte investovat svůj drahocenný čas ani finance do personálu, který Vás může ve finále podtrhnout. Ušetříte si nervy při jednání s dodavateli. Neinvestujete ani korunu do skladových zásob, skladu a expedice. Za nepatrnou sumičku můžete začít podnikat on-line a bez rizika. Konkurence Vás nezajímá a neděsí. Neplatíte žádné měsíční poplatky […]
Celý článekJak úspěšně propagovat svůj e-shop?
Máte vlastní e-shop nebo jste využili skvělé nabídky tohoto portálu, kde nabízíme internetové obchody pro přeposílání objednávek a affiliate automatické weby? Jedinečná možnost, jak si bez starostí zajistit slušný přivýdělek. Vlastníte e-shop a nemusíte platit žádné měsíční poplatky, nemusíte řešit provozní a technické problémy. Jediným Vaším úkolem je propagovat svůj internetový obchod – o všechno […]
Celý článek