602 955 945 info@svizne.cz
Svižně.cz
  • Home
  • O nás
  • FAQ
  • Ceník
  • Reference
  • Blog
  • Kontakty
  • Vybrat řešení
  • Košík

Právo

Home / E-shop / Právo

Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů je novinkou 2016 pro e-shopy

Úno 27, 2016Svižně.czPrávo0 Komentářů

Od 1. 2. 2016 nabyla účinnosti část novely zákona o ochraně spotřebitele nazvaná jako Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR). V praxi tato změna znamená úpravu práv a povinností pro provozovatele internetových obchodů, kteří prodávají zboží či poskytují zpoplatněné služby přes internet. Nově totiž může spotřebitel řešit celou řadu sporů s podnikatelem skrze Českou obchodní inspekci […]

Celý článek

Co mohu dělat, když zákazník odmítá převzít objednané zboží?

Led 6, 2016Svižně.czPrávo0 Komentářů

Stalo se vám, že si zákazník objednal zboží na dobírku a poté si ho nevyzvedl? Někteří zákazníci dokonce opakovaně žádají zasílání zboží, které si pak nepřevezmou a navíc argumentují svým právem odstoupit od smlouvy.

Celý článek

Poslal jsem zákazníkovi k objednanému zboží dárek zdarma, on odstoupil od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu a dárek mi nevrátil. Má na to právo?

Led 6, 2016Svižně.czPrávo0 Komentářů

Vychytralí zákazníci by tak mohli skvěle využívat dárkové akce, objednávat si zboží a pak ho bez udání důvodu vracet nazpět. Právo zde rozlišuje několik situací, které mohou nastat a odlišně přistupuje ke každé z nich.

Celý článek

Zákazník si opakovaně nevyzvedl objednané zboží, co s tím?

Lis 22, 2015Svižně.czPrávo0 Komentářů

Ve spolupráci s PravoProPodnikatele.cz vám přinášíme odpovědi na nejčastější otázky, které si e-shopaři pokládají ve vztahu k právu. Toto je první z nich a téma Nevyzvednuté zásilky – lze se bránit?

Celý článek

Výhody e-shopu od Svižně.cz

• vlastní e-shop do 24 hodin
• neřešíte sklad, objednávky, zákazníky
• provize z prodeje 5-50% podle sortimentu

Nejčtenější na blogu

• Výsledky jednoho z e-shopů s přeposíláním objednávek

• 13 tipů jak mít úspěšný e-shop

Kategorie

  • Affiliate (10)
  • E-shop (34)
    • Optimalizace e-shopu (4)
    • Právo (4)
    • Prestashop (2)
  • Internet (11)
  • Marketing (11)
    • Emailing (1)
    • PPC (6)
      • AdWords (2)
      • Heuréka (3)
      • Zboží (1)
  • Motivace (8)
  • Napsali o nás (2)
  • Naši dodavatelé (4)
  • Novinky ze Svizne.cz (3)
  • Ostatní (3)
  • SEO (2)

Reference

  • Z naší zkušenosti Svižně.cz poskytuje kvalitní služby a nadstandardní servis, který u jiných provozovatelů služeb zcela chybí. Spolupráci se Svižně.cz můžeme jen doporučit.

    Tomáš S.BauCentrum.cz
  • Spolupráce se Svizne.cz funguje výborně. Provozuji již 2 e-shopy z jejich portfolia a mohu ostatním jen doporučit.

    Lukáš S.iGarden.cz
  • Skvělá komunikace a v případě jakýchkoliv problémů i rychlá pomoc. Mohu jen doporučit.

    Milan P.Renegad.cz
  • Spolupráce se Svižně.cz funguje výborně i nad rámec domluvených činností. Vždy mi výborně poradí a pomohli mi eshop rozjet i po jiné než jen technické stránce. Vřele doporučuji.

    Dominik L.TopVybaveni.cz

Svižný kontakt

+420 602 955 945

info@svizne.cz

http://www.svizne.cz

  • Z naší zkušenosti Svižně.cz poskytuje kvalitní služby a nadstandardní servis, který u jiných provozovatelů služeb zcela chybí. Spolupráci se Svižně.cz můžeme jen doporučit.

    Tomáš S.BauCentrum.cz
  • Spolupráce se Svizne.cz funguje výborně. Provozuji již 2 e-shopy z jejich portfolia a mohu ostatním jen doporučit.

    Lukáš S.iGarden.cz
  • Skvělá komunikace a v případě jakýchkoliv problémů i rychlá pomoc. Mohu jen doporučit.

    Milan P.Renegad.cz
  • Spolupráce se Svižně.cz funguje výborně i nad rámec domluvených činností. Vždy mi výborně poradí a pomohli mi eshop rozjet i po jiné než jen technické stránce. Vřele doporučuji.

    Dominik L.TopVybaveni.cz