602 955 945 info@svizne.cz
Svižně.cz
  • Home
  • O nás
  • FAQ
  • Ceník
  • Reference
  • Blog
  • Kontakty
  • Vybrat řešení
  • Košík

Blog

Home / E-shop / Nutnost budování značky platí také pro e-shopy

Nutnost budování značky platí také pro e-shopy

Úno 19, 2016Svižně.czE-shop0 Komentářů
Email
Print

V České republice je několik desítek internetových obchodů, podobně jako ve Velké Británii. Dá se říct, že jsme e-shopovou velmocí, na internetu nakupuje asi 90% obyvatel. „V současné době mizí rozdíl mezi online a offline byznysem. I velké hypermarkety vstupují na internet. A zde vyhraje jen ten, kdo je buď silný, nebo chytrý,“ říká Tomáš Jindříšek z agentury Dark Side.

Skvělé služby a originální nápad


Je stále těžší vyniknout mezi stovkami e-shopů, které nabízejí stejné zboží. Tady se vyplatí investovat do marketingu, v němž máme stále velké rezervy, snažit se odlišit od ostatních, nějakým způsobem na sebe strhnout pozornost. Budování značky je dnes velké téma, proč ho tedy nerozvíjet i v případě internetového obchodu. Vzpomeňme na začátky e-shopu ZOOT.cz, který vsadil na originální texty dokonce i na fakturách a reklamačních formulářích. Dnes má své Výdejny radosti po celé republice i na Slovensku, vydává tištěný magazín, rozesílá maily svým fanouškům každý den, vybírá outfity pro nejrůznější příležitosti, vytváří příběhy atd. K tomu nabízí dopravu zdarma, možnost vrácení nebo výměny zboží, dárky k zásilkám. Tím vším se vyšvihl vysoko nad své konkurenty.

I malý e-shop může budovat svou značku

Podobně postupuje Andrea, majitelka kamenného obchodu a zároveň e-shopu, která své zákaznice doslova hýčká. V obchodě má pohovku, připravené pití a něco k zakousnutí, také tam má dost prostoru na zkoušení, ráda poradí, zkombinuje s doplňky. Má připraveny akce, dárky, losování. Podobným způsobem vede i svůj e-shop. Zároveň komunikuje prostřednictvím mailů a článků v místním tisku. Nabízí možnost proměny ve spolupráci s vizážistkou a fotografkou. Tím vším se liší od své konkurence na malém městě a získává stále větší oblibu.

Budování značky na sociálních sítích

Na sociálních sítích se dá budovat značka levně a efektivně. Aktuálně nejvýhodnějším cílením placené propagace na Facebooku je reklama zobrazovaná na mobilech či tabletech. Důvodem je nejvyšší zastoupení přístupů na sociální sítě právě z těchto zařízení. Sdílení rozmanitého obsahu (různé návody na videích, obrázky, vtipné texty) pomáhá udržovat kontakt s fanoušky. Většina uživatelů chodí na Facebook denně, proto budování značky e-shopu vyžaduje aktivnější přístup a publikaci obsahu minimálně 2-3 krát týdně.

Zdroj: http://www.mediaguru.cz/2015/06/uz-je-na-case-aby-e-shopy-zacaly-pracovat-se-znackou/#.VsbagbThCHs

Podobné články

  • 13 tipů jak zajistit, aby váš e-shop byl úspěšný
  • Vydělávající e-shop – Jaké kroky podniknoutVydělávající e-shop – Jaké kroky podniknout
  • Internet! Skvělá možnost přivýdělku  Internet! Skvělá možnost přivýdělku
  • Luxusní přivýdělek! Jen se svizne.czLuxusní přivýdělek! Jen se svizne.cz
  • Heuréka – infografika – dopravaHeuréka – infografika – doprava
  • Hosting pro e-shop – Jaký vybratHosting pro e-shop – Jaký vybrat




Pokud vás článek oslovil, přidejte Svižně.cz do RSS čtečky, aby vám neunikly další články.
Tagy: e-shop,  značka
Související články
  • Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů je novinkou 2016 pro e-shopy

  • Blogy o podnikání na internetu a tvorbě e-shopu

  • Co mohu dělat, když zákazník odmítá převzít objednané zboží?

Leave a Reply

Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

← Blogy o podnikání na internetu a tvorbě e-shopu
Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů je novinkou 2016 pro e-shopy →

Výhody e-shopu od Svižně.cz

• vlastní e-shop do 24 hodin
• neřešíte sklad, objednávky, zákazníky
• provize z prodeje 5-50% podle sortimentu

Nejčtenější na blogu

• Výsledky jednoho z e-shopů s přeposíláním objednávek

• 13 tipů jak mít úspěšný e-shop

Kategorie

  • Affiliate (10)
  • E-shop (34)
    • Optimalizace e-shopu (4)
    • Právo (4)
    • Prestashop (2)
  • Internet (11)
  • Marketing (11)
    • Emailing (1)
    • PPC (6)
      • AdWords (2)
      • Heuréka (3)
      • Zboží (1)
  • Motivace (8)
  • Napsali o nás (2)
  • Naši dodavatelé (4)
  • Novinky ze Svizne.cz (3)
  • Ostatní (3)
  • SEO (2)

Reference

  • Z naší zkušenosti Svižně.cz poskytuje kvalitní služby a nadstandardní servis, který u jiných provozovatelů služeb zcela chybí. Spolupráci se Svižně.cz můžeme jen doporučit.

    Tomáš S.BauCentrum.cz
  • Spolupráce se Svizne.cz funguje výborně. Provozuji již 2 e-shopy z jejich portfolia a mohu ostatním jen doporučit.

    Lukáš S.iGarden.cz
  • Skvělá komunikace a v případě jakýchkoliv problémů i rychlá pomoc. Mohu jen doporučit.

    Milan P.Renegad.cz
  • Spolupráce se Svižně.cz funguje výborně i nad rámec domluvených činností. Vždy mi výborně poradí a pomohli mi eshop rozjet i po jiné než jen technické stránce. Vřele doporučuji.

    Dominik L.TopVybaveni.cz

Svižný kontakt

+420 602 955 945

info@svizne.cz

http://www.svizne.cz

  • Z naší zkušenosti Svižně.cz poskytuje kvalitní služby a nadstandardní servis, který u jiných provozovatelů služeb zcela chybí. Spolupráci se Svižně.cz můžeme jen doporučit.

    Tomáš S.BauCentrum.cz
  • Spolupráce se Svizne.cz funguje výborně. Provozuji již 2 e-shopy z jejich portfolia a mohu ostatním jen doporučit.

    Lukáš S.iGarden.cz
  • Skvělá komunikace a v případě jakýchkoliv problémů i rychlá pomoc. Mohu jen doporučit.

    Milan P.Renegad.cz
  • Spolupráce se Svižně.cz funguje výborně i nad rámec domluvených činností. Vždy mi výborně poradí a pomohli mi eshop rozjet i po jiné než jen technické stránce. Vřele doporučuji.

    Dominik L.TopVybaveni.cz