Jaký byl Glorious 2015
2 dny, 17 řečníků, 500 účastníků, přibližně dvě desítky pořadatelů a prostory brněnského komplexu Sono centra, tak by se dala vyčíslit studenská konference Glorious 2015 zaměřená na podnikání, kariéru a osobní rozvoj. Pro nás, kteří jsme se jí účastnili, však znamenala mnohem víc. A to ne jen kvůli skvěle odvedené práci pořadatelů, z níž by […]
Číst více ...Zboží.cz – Ruční párovací nástroj pro e-shopy
Ze Zboží.cz jsme dnes obdrželi informaci o novince, možnosti ručního párování produktů. Oficiální info zde: na Zboží.cz jsme pro vás, registrované klienty, připravili novinku. Ruční párovací nástroj, který ulehčí spárování jednotlivých nabídek od e-shopů do produktů již existujících na Zboží.cz. Proč ruční párovací nástroj? K automatickému spárování nabídek do produktů Zboží.cz nemusí dojít pokaždé, a […]
Číst více ...Jak na kvalitní Vánoční mailové kampaně
Máte rádi spam? My také ne, ale občas přijde zajímavý a tento se nám tematicky pěkně hodí na Svižně.cz, tak proč jej nepublikovat. Přišel z RiverMail.cz, což bude služba asi jako SmartEmailing.cz, jen nám absolutně neznámá. Publikujeme v plném znění a jako odměnu jim věnujeme odkaz.
Číst více ...Tomáš Baťa o úsilí a aktivitě
Citát pro dnešní den: „Každá lidská činnost se nakonec musí nějak projevit v číslech.“ Tomáš Baťa Často závidíme ostatním jak daleko to dotáhli a co mají. Ale přitom stačí každý den udělat jeden malý krůček správným směrem a za rok ujdete pořádný kus cesty. Je však potřeba vykročit, to je to nejdůležitější. Začněte jednat dnes.
Číst více ...Česká Obchodní Inspekce – Opravdu je to strašák pro e-shopy?
Měli jste někdy to štěstí navštívit úřad ČOI, tedy Českou obchodní inspekci? (http://www.coi.cz/) My ano. Nebylo to dobrovolné, ale na stížnost zákaznice. Na jednom z našich e-shopů na přeposílání objednávek se totiž paní dožadovala vrácení kupní ceny, ale reklamaci dodavatel neuznal. Stál jsem tedy před dilematem, zda sklopit uši, být pokorný (Pokorný) a paní vyplatit […]
Číst více ...14 pravidel pro dokonalou vstupní stránku k AdWords
Dostalo se nám do rukou další číslo s tipy na PPC, konkrétně AdWords a to přímo pro e-shopy od http://www.marketingppc.cz/. Nepodceňujte stránku, na které návštěvník po kliknutí na vaši AdWords reklamu skončí. Je minimálně stejně důležitá, jako nastavení AdWords kampaně. K čemu je dobré posílat na web stovky návštěvníků a platit za to, když nikdo […]
Číst více ...Heuréka – infografika – doprava
Heuréka nám pro zajímavost poslala infografiku, která se týká dopravy a dopravců. Pojďme si ji rozebrat. Typický dopravce pro e-shopy Jako první je koláč dopravce, který nás napadne jako první. My bychom řekli Česká pošta, ale PPL je pravdou. Otázka je, jak této informace v e-shopu využít. Ideálně nabízet dopravu jak Českou poštou, tak PPLkem. […]
Číst více ...Jak se starat o svoji AdWords kampaň
PPC kampaně mohou být zlatým dolem, ale stejně tak na nich lze prodělat jmění. Častou chybou začínajících PPCčkářů je to, že kampaň vytvoří, nastaví a tím to končí. Nikomu, ani těm nejpovolanějším, se ale nepodaří mistrovské dílo hned napoprvé. Je třeba se o kampaň starat, vylepšovat ji a zdokonalovat. Jedině tak dojdete postupně k perfektně […]
Číst více ...Tomáš Baťa o zákazníkovi
Citát pro dnešní den: „Náš zákazník – náš pán.“ Tomáš Baťa Jeden z velmi známých citátů, ale málokdo již ví, kdo jej stvořil. V dnešní době mnozí obchodníci snad až příliš jdou zákazníkům na ruku, mohou se pro ně rozkrájet a zákazníci toho zneužívají. Všeho s mírou, řekli bychom. Důležité je správně pochopit, proč by […]
Číst více ...